pengar pengar

Hemkommen från staden med min mamma. Motala stad gör man ju ganska fort om man säger så haha. Men lite snygga grejjer blev det i alla fall:)
Mamma köpte till mig:

                                         - Byxor
                                         - Tröja 
                                         - Trosor
                                         - BH
                                         - Jacka (beställd)

När vi var inna på MQ vart jag helt galet förälskad i en nyinkommen Rules by Mary klänning, en vit stickad med världens mysigaste krage. Jag visste att min ekonomi absolut inte tillät det för fem öre!...
Och så slutade det med att jag gick ut med den köpta klänningen, självklart,  tur att jag har en pappa som via telefonen lovade att lägga ut pengar för halva klänningen, det räddade min super ekonomi för ett tag framöver, haha.

Ikväll ska pappa och alla iväg till Peter, jag har huset för mig själv, och det firas med att Johanna och Madde kommer hit, det ska bli himla mysigt.
Vi får se vad kvällen utvisar, hihi.
Hade bra pussar

ciao
julia.


Rules by Mary - höstkollektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0