Malakai

Och här sitter man och har ångest över sitt hår!
jag ska ju nämligen klippa mig kort immorn, men jag blir så disträ, jag vet inte om jag vill ängre, eller joo det vill jag men jag vet inte om ajg vågar!
Jag har ju inte direkt sparat håret en kort tid, ush vad länge, och nu sak det bort, på typ 30 minuter, mamma mia!
Men jag hoppas att det bli snyggt och sexigt, då är jag nöjd, haha!
Förut var ebba, johanna och madde här, vi tittade på en film som hette Children of the Corn, oherregud, det var bland de sämsta skräckisarna på länge altså, från typ 84.
Den var itne ett dugg läskig, mer rolig, speciellt med Malakai, en ful unge på typ 15 år:P
Nu tänkte jag sova:)
godnatt:)

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0