Jag behöver dig mer än vad jag vill ha dig

Hej igen!
Har som sagt varit lite upptagen av att njuta av solen. Har precis vaknat och ätit en utefrukost.
Jag lånade johannas Shopaholic böcker och läste ut två styckna på två dagar, hur bra som helst, jag bara älskade dem altså!
Hmm, vad har hänt mer?
Jo, jag har fått en ny dator, inte helt fel, det bästa är dock dem superbra högtalarna, hejdå 10 år gamla stereo med hästklistermärken på, hej nya fina datorhögtalare!
En till bra sak är ju att jag är ensam hemma hela helgen!
Mamma, Rickard och alla ungar åker till Sankt Anna fredag till Söndag, och jag är Lycklig!
Även fast det blir löite läbbigt att kanske sova ensam på lördag.

Ikväll ska jag och johanna tälta och grilla hemma hos mig, kanske kommer klassenatt titta förbi och tälta också, och på lördag ska jag hem till madde, som har lite party:)
Ha det bra i solen!

ciao
julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0