hejsan hoppsan lillebror!

Nu är jag faktiskt glad och lite förväntansfull tills skolan börjar. Fast jag vet ju att jag kommer dö efter cirka tre dagar typ, haha. Jag har tittat på mitt schema idag och det är käkligt bra, eller jag slutar inte så jättetidigt, tidigaste dagen är tjugo i två, men jag har sovmorgon alla dagar utom en! Nu snackar vi mysigt.
Nu är jag i alla fall hos pappsen, ska äta här ikväll, jag har sett honom så lite på senaste tiden så jag ville träffa honom lite. När jag kommer hem till mamma igen ska jag nog träffa johanna så sak vi titta igenom schemat NOGA!
Idag har jag inte varit i stallet, förvånande nog, men immorn är det på't igen, då lir det att åka upp till klockan tre, vaccinering av min lilla kille!

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0