call me upp in the morning..

Hej! Vaknade för inte så länge sedan. Sitter vid frukostbordet med johanna, inte likt mig att vakna såhär tidigt!
Igår natt sov J och jag i tält, det förklarar den tidiga uppgången. Jag skulle ju kunnat ligga kvar men J ville absolut gå upp tidigt!
Idag blir det att åka till Lkpg med kära (?) mormor ! och jag hoppas att det kanske resulterar i några fina saker.
Jag skulle ju verkligen behöva ngt nytt att ha på mig ikväll till exempel, när maddes partaj går av stapeln!
Måste också bara berätta om gårdagen, när madde följde med mig till stallet, det gick faksitk bra för henne, ibland kanske det gick LITE fort, men hon satt ju kvar, Bra madde!
Nu ska jag underhålla min nattgäst J, ha det  så länge!

ciao
julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0