Mys!

Hej och hallå!
Nu är det äntligen fredag. Det är så otroligt skönt att bara veta att men kan sova till långt in på dagen imorgon. Det kan jag verkligen behöva, jag förstår ingen matte just nu, och alltomkring. Jobbigt är det just nu, men jag överlever, (som vanligt).
Nu är klockan tio, ikväll har jag bara varit för mig själv, så troligt skönt. Låst in mig i badrummet och haft mitt egn lilla spa. Bastat och bubblat, lita ansiktsmask och kroppspeeling. Det var jag värd. Det kan vara så skönt att bara skämma bort sig själv lite. Sedan satt jag ett tag i bastun och tyckte allmänt synd om mig. Efter en kvart mådde jag mycket bättre och kunde gå til tv-soffan, titta på idol och äta godis och dricka loka!'

Min typ av fredag (okej, näst efter fest såklart;))

Nu har jag tänkt att dricka lit till och sedan gå och lägga mig faktikst. Skönt!
Ni får ha det så bra, och festa gärnet ni som vill, ta det lungt och skäm bort er ordentligt med dyrt smink och hudkrämer ni som vill det!, eller gör båda vad vet jag?:)

Pusshejs.

image33
En ganska gammal bild, men jag har färgat håret så igen nu, (i och för sig var det ett tag
sen jag frgade, typ en månad sen:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0