hej o hallå!

Nu var det ett tag sen jag skrev.
Det har varit ganska jobbigt hör hemma just nu med lite problem i familjen. Det har tagit på kraftera om man säger så. Draget i onsdags var i alla fall kul. Natur vann, inte oväntat, men samhällvar lika glada på försoningsfesten på kvällen ändå!(:
På Harry´s var det himla skoj, och jag kan bara säga att det var en himla tur att jag hade studiedag dagen efter....;)
u sitter jag här och mår allmänt skit!
Imorgon har vi ett helviskt svårt matteprov, jag fattar ingenting och jag orkarinte lägga ner tid på att förstå och försöka plugga eftersom det bara rör till allting mer.
Inte nog med matten, vi har ett helt kapitel i företagsekonomi tills imorgon som jag precis har börjat på. Puh! Jag hade visst felbedömt tiden lite och trodde att det skulle gå fortare än vad det gjorde.
Nu när man sitter gär och jämrar sig blir man så jävla förbannad!
I den här staden finns det inget att göra,  det finns aldrig några fester (om man inte räknar med äckliga dräggfester som hålls utomhus och som går ut på att knulla) för dem under 18 år, iklusive moi!, och fins det några snygga killar här i staden då?, svar nja, altså det klart det gör det, men fårjag dem jag vill ha ? Nepp, nej nej aldrig´i livet att jag får dem ajg vill ha, läggs ner nu!
Dag ut och dag in gör man samma sak, går till skolan på vardagarna, ibland är det ett bra tv- program, ja men då är ju hela dagen räddad!l, på helgerna sitter man och tjuter för man inte har något att göra istället för att hitta på ngt,(så kreativa är vi inte) och ibland i särskilda fall kan det dyka upp någon privatfest någonstans i fjärran land, (haha) och det är ju i o för sig roligt, men det händer så sällan, det är det som är problemet!
Snacka om negativ dag jag har haft idag, och som grädden på moset har det spöregnat och blåst kallt ute hela dagen, såklart!!!


Ush och fy, u ska jag tillbaka till mitt härliga plugg,

Ses imorrn skolan!

/J.

image34

Den här bilden är ju för rolig, jag skulle typ ta en helt vanlig egobild,
Men kommer inte läxorna med i alla fall, dem är jämt med på ett hörn, jag säger då det. (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0