oh no uno

Söndagsångest, söndagsångest, söndagsÅNGEST!
Ush!, jg får panik på riktigt av bara tanken på att gå upp vid åtta imorgon och åka till skolan.
Det gör att jag får panik av "om-jag-hade-en-pistol-i-närheten-skulle.huvudet-ryka"--typen.

Jag får trösta mig med tanken på att eftersom mor och far valt att gå skida vägar(vilket såklart är skitjobbigt, missuoofatta inte) så ska ajg få et helt nytt rum, med anslutnign til en egen balkong, som dessutom är inglasad!, och igår var min pappa och jag på ikea, mio, em och tittade ut lite härliga möbler och allt som man bhöver:P

Och immorn ska carroten och jag åka till lite olika färgaffärer för att checka några snygga tapeter. Jag kommer behöva mer än en vän som smakråd kan ajg ju säga. Jag komer få beslutsångest som sedan leder till panikångest och gud vet vad! (och nu låter julia som et psykdfall haha)

Nej nu är det dags för mig att gå till kojs!
Vi ses imorn min älskade skola, som jag har ett intimtoch kärleksfullt förhållande till, HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0