tjosan

Hejj
Nu skriver jag, trött som fan och 500:- rikare.
Jag städade ju som sagt hela huset, det var jädrans jobbigt, men det var det värt.
Jag hittade faktiskt en gansa skojjig låt på datorn,
björn rosenström-hultsfredsfestivalen, en riktig kult-sommarlåt:)

Det bästa med hela den här vecan är att vi har studiedag idag, hur skönt är inte det, jag får sova länge, när alla andra går upp en sisådär klockan halv sju, jaa till och med kvart över sex,.
Fy faan säger jag bara.
och sen var det ju det där med helgen.... Det är färjävligt att inte vara 18(två år kvar!), då finns det inte mycket rolig att göra, man kan ha myskväll, men vafan, det blir så jväla långtråkigt när man har myckvll 99.9 % av alla helger.
Så just den här helgen hoppas jag på något kul(det brukar ju låte så), min kära mamma föreslog att jag skulle avra hemma med famlijen och äta oxfilé och titta på melodifestivalen. Okej ola salo är snyggast i hela världen(efter jonny depp och heath ledger) men det är såå tråkigt, jag klarar int av det. Oxfilén går väl alltid ner, men sedan måste ag göra något kul. Så jag joppas det blir något skojjigt.

nu ska jag bönka mig framför tv:n ett tag,
Hang on tuch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0