hallå

Nu är jag här igen.
Jag får ursäkta så mycket för att jag inte skrev igår, (jag vet inte om jag skrev i förrgår heller?).
Jag sade ju att jag inte skulle vara så seriös, men jag har hört nu att jag är lite poppis, eller det finns i alla fall en person som gillar att läsa min blogg, (go ebba:D).

Helgen har varit lugn, eller den ÄR lugn än så länge. Igår var jag bara hemma, skönt som bara den var det.
Sen var pappa snäll och köpte nya the sims 2, årstider till mig. Han är bäst. Ni förstår, jag är lite av ett the sims freak, jag är fast vid det där spelet, så jag tillbringade väl den mesta tiden hela dagen igår med at spela sims. Kul som bara den var det. Men ikväll sak jag slita mig, minsann,
Jag ska först ära en efterlängtad oxfil´e-rätt, a la mamma. (Nu vart de väl en saftig mening ebba?;p)
Sedan ska jag till becka, med carro ebba becka och julia. (Jag vet inte om det var några mer)
Och jag vet faktiskt inte heller vad vi ska göra där, kolla på medlodifestivalen kanske?
Då ska the ark vinna, dom måste vinna, dom vinner!, haha.

okej, då var det här gjort, bra jobbat julia, pushej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0