hallå

Hej där alal underbara läsare,
idag har kungen, och observera att jag kallar mig själv kungen för ajg är en kung, inte en drottning eller sånt tjafs, jg är KUNG, itne gjort så mycket, .
Skola, dator, mellanmål, tjafsat med mamma, som hör till vardagen, plockat i ordning på rummet, m.m
Ni förstår att imorgon då smäller det, jag ska städa hela huset, mama ger mig 500:- för attt städa i fem timmar, jag vet att alal typ smäller av nu, liksom fem timmar, omänskligt, men nejdå. Jag ska säga er att jag ah rgjort det några gånger förut och det är helt okej, deinitivt värt pengarna, och sen får man ju lite extra motion på köpet, det är ju perfekt.
Det avr en ganska häftag sak till idag som jag fick veta, vi håller just nu på och läser andra världskriget i skolan, och då sa min mormor till mig efter skolan att min gamlemorfar, (han lever nu, 96 år gammal), han avr med om båda första och andra världskriget, men i det första avr han bara några år gammal, men i det andra var han till och med soldat, han låg ute i kriget. Det var faktiskt fganska häftigt att få veta, lite historia där med, gud vad jag får till det rba idag.
Nu sitter jag faktiskt och laddar ner lite klassisk musik,, nej ajg är ingen sån nörd, men det är jätteskönta att ha lugn sådan när man undervisar i yoga, vilket jag ska göra på torsdag, egentligen kanske jag ska ha indisk eller japans musik, eller avd det är, men håll med om att klassisk musik än snäppet coolare. Det tycker i alla fall jag:D
Nu ska jag koncentrera mig på lite härliga läxor, och att plocka undan det sista på mitt rum.
nu får ha det så bra så länge, sen ses vi immorn igen, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0