allt är segt just nu

Hej,
nu var det ett tag sen jag skrev, bla bla,
jag sade ju att mitt intresse skulle svalna, det gör det tyvärr alltid
Den här helgen ahr varit pisstråkig, förutom i lördags när jag, ebba, ida och carrokörde partybowling.
Jag var sämst, kom näst sist, och sist, men ajg får ta det med en klackspark:D
En bra sak med helgen är att jag har promenerat mycket. Hurtigt måste jag säga:D
Och sedan i fredags fick jag tillbaka mitt matteprov. 3 poäng från mvg, Jag höll på att ö av lycka. JAg som brukar få g. Slog till emd ett vg, bra jobbat Julia!
Nu ska jag loigga in på härliga bilddagboken som är seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg som ett jävla as, Hatar den!
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0