ajdhsnsh

jajamensann, den är stulen.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: tre styckna tror jag.
Vilken svordom använder du mest: fan
Äger du en Ipod: japp
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: först kvart över sex men jag går upp vid kvart i sju.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute:  skulle inte tro det.
Var köper du dina matvaror ifrån:  maxi
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: vara med på den;)
Har några av dina vänner barn: nja, itne mina närmaste.
Har någon någonsin kallat dig lat:
mitt andra namn
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: yazoo
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk:  skulle aldrig falla mig in att dricka mjölk.
Använder du huvtröjor: jaa, mysigt är det!
Kan du vissla: aa, lätt att jag kan;)
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Balder på liseberg
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Det gör dem säkert
Vilket riktnummer befinner du dig i: 0141
Tittade du på tecknat när du var liten: det var mitt liv;)
Hur många syskon har du: en syster och en bror.
Är du blyg inför det motsatta könet: nja, ibland kanske.
Äger du några band t-shirts: klart jag har
När flög du senast: till thailand december 06
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 8
Läser du för skojs skull: ja, det kan man väl säga.
Pratar du några andra språk: engelska, spanska
Diskar du din egen disk: nej. det händer typ en gång per år;)
Har du gråtit offentligt: jaa
Har du en stationär dator eller en laptop: båda
'Försöker du alltid lära dig nya saker: Nja, det beror definitivt på vilka saker det är, så nej inte alltid.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: någon tatuering och en percing i naveln skulle inte skada.
Kan du kasta macka: Åh, nej det är inte en av mina starka sidor.
Har du någonsin varit på Jamaica: Tyvärr inte
Vad har du med dig in på bion: bra/mysigt sällskap och något att äta
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: gymnasiet nästa, i höst.
Gillar du att flyga flygplan: nej, det värsta som finns, rädd och rastlös
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: många;)
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: nej, jag tror faktkskt inte det 
När sov du senast på golvet: heheHE
Gillar du din boende situation: jaa, jag gillar mitt hus.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: många, sover just nu för lite, men ajg lever ju
Äter du frukost dagligen: nej, jag borde göra det, men hinner inte
Är dina dagar fullbokade och stressiga: nja, skolan dödar ju, men hemma efter skolan blir det oftast lungt, till kvällen, helgerna är en HELT annan sak.
Vilken är din favoritfrukt: äpple, jordgubbar
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 16
Tror du på liv på andra planeter: jaa, det gör jag, det finns andra solar och allt , då finns det säkert någon mer jorden planet;), eller jag vet inte, bryr mig inte heller fan


det var ju för skojj, hahaHHHAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0